Foto Pro

Cauta in Foto-Magazin:
 


Aparitii editoriale


Expunerea
[click]  

Compozitia
[click]  

Lumina si iluminarea
[click]  


O varza fotogenica
[click]  

Bill Jay Confesiuni
fotografice
[click]  

 

 

Chrysler 300c

Grupul Daimler-Chrysler decide sa realizeze in Romania fotografii pentru una din cele mai recente creatii ale sale, cu fotograf roman si echipa autohtona. E doar un prim pas, foarte important, care deschide noi perspective. Atmosfera de lucru de la sedinta foto si cateva detalii tehnice, mai jos.

Proiect: Chrysler 300c
Data: 19.10.05
Locatie: Bucuresti

Headvertising
Serban Alexandrescu - Creative Director
Razvan Alexandrescu - Art Director
Vlad Lazar - Copywriter
Mihaela Cruceru - Client Service

Client
Mirabela Muresan - Marketing Director
AUTO ROM, Divizia Chrysler-Jeep

Fotograf
Ionut Macri
Marius Samoila - asistent

Echipa Tehnica
Marius Bercu - Gaffer
Marian Duca
Cristi Toader
Alex Cozma

Echipament
Digital Canon EOS 1ds mk2
Film Fuji Provia 100F
Camera Sinar P

Bookmark and Share

Comentarii:

lucian stanescu - 28 Oct 2005, ora 23:02
www.headvertising.ro pentru cine nu stie

Alexandru Pantelimon - 29 Oct 2005, ora 06:53
Fotografiile au fost facute doar cu acele scule pe care le-ati enumerat domnule Stanescu s-au ati ramas fara tastatura si nu ati putut comunica mai mult sau ati facut making-of-ul legat la ochi ?

Cosma Iulian - 29 Oct 2005, ora 09:45
Daca makingof-ul era facut de cineva cu experienta, sigur ca accentul era pus asa cum trebuia si pe scule, lista aparea intreaga asa cum era si firesc se povestea de la sursele de lumina pana la obiectivele cu care s-a lucrat, acum orice amator de nivelul lui Stanescu o sa poata crede ca poate poza si el un Chrysler 300 C sau chiar si un amarat de Logan.

Gabriela Axinte - 30 Oct 2005, ora 18:38
Foarte slab. Cel mai slab si irelevant making-of din acest site ! Iar imaginile sunt jale si durere !

Mihaela Ignat - 31 Oct 2005, ora 06:26
Cosnicerule, Tantareanule, "amatorilor", aloooo, luati exemplu de aici unde cu cateva scule poti lucra pentru Chrysler si renuntati sa investiti in tehnica, ce aveti sunteti bolanzi ? :-))

Aurelian Gogonea - 31 Oct 2005, ora 17:23
N-am inteles mai nimic. Slabut !

AG - 31 Oct 2005, ora 19:42
Un making-off trebuie sa contina informatii utile pt. cititori pt. a servi drept referinta in cazuri similare. Pt. a fi un articol de referinta, acesta trebuie un axat pe partea de fotografie propriu-zisa. Adica pe linga datele de echipament, echipa participanta, trebuie detaliate si modul in care s-au realizat imaginile, cum au fost amplasate luminile, in ce scop, care au fost problemele intimpinate in timpul productiei, ce aport au avut anumiti participanti in conceptul final, unde, cind, cum se vor publica aceste imagini, etc. Sint insa convins ca Dl Stanescu va tine cont de aceste sugestii, si la urmatorul making-off vom avea un articol mult mai informativ.

Marian Pop - 31 Oct 2005, ora 19:50
Parerea mea: daca Macri ar da pe site toate detaliile, de ce a pus luminile aici, de ce le-a pus acolo, de ce a facut asa si nu altfel, cu ce s-ar mai deosebi el de noi? Cel putin teoretic am putea sa facem fotografiile pe care le face si el. Eu sunt multumit ca mai intru in contact cu atmosfera unei sedinte foto profesionale.

AG - 31 Oct 2005, ora 20:20
@Marian Pop: Dle Pop, datele astea de productie la care ma refer, chiar daca in aparenta ar da posibilitatea unor amatori sa realizeze imagini asemanatoare, fiti convins ca nu este deloc si suficient pt. a ajunge sa lucrezi ca profesionist! Exista sute de carti educative in ce priveste iluminarea in fotografie, cu scheme de iluminare, exemple, etc. Dar oare asta a dus la cresterea nemarginita a nr. de profesionsti care si lucreaza si aplica aceste scheme ? Nici pe departe, pt. ca multi pot replica o schema de iluminare, dar foarte putini stiu ce inseamna o "afacere" de fotografie. Fotografia de reclama impune multe alte cunostinte, care nu se regasesc in cartile de fotografie uzuale. Iar ca fotograf profesionist, mai ales cuiva deja recunoscut pe piata locala ca Dl Macri, nu cred ca ar trebui sa-i fie frica ca un cititor aici ii va fura prea curind "piinea" de la gura numai pt. ca a citit cum se ilumineaza o masina! Reclama de masini este unul dintre domeniile cele mai dificile care impune niste solutii mult mai complexe decit la prima vedere. Ori aceste solutii se acumuleaza numai in urma unei experiente in domeniu vasta, nu dintr-un articol cu citeva poze de studio. Mai degraba veti auzi probabil de un viitor fotograf de masini care a participat ca asistent la multe astfel de productii, decit provenit din rindul cititorilor acestui gen de articole!

Mircea Teodosiu - 01 Nov 2005, ora 06:42
Domnule Marian Pop "Parerea mea: daca Macri ar da pe site toate detaliile, de ce a pus luminile aici, de ce le-a pus acolo, de ce a facut asa si nu altfel, cu ce s-ar mai deosebi el de noi? " Pai nu asta-i spilul domnule ca el se poate deosebi de noi tocmai prin imaginile "desavarsite" pe care le face si pe care nici un alt amator sau cu adevarat profesionist nu le face sau le face mai bine, dar aici era vorba despre articol in sine, cap-coada, este varza si nu asa se face, este exact ca un articol de ziar sau revista in care incepi sa povestesti ca Lenuta a fost sugrumata pe alee, de catre un el si nu dai detaliile necesare sa cunoastem si noi cu ce a fost femeia sugrumata, de ce, unde mai precis pe alee, o cunostea atacatorul, la ce ora, a si violata-o dupa, a mai avut astfel de crime in cazier sau e la prima ca si domnul Stanescu acilea la making-oful asta. Deci cam asta e, este o relatare foarte slaba a sedintei din acea zi !

Ionut Macri - 01 Nov 2005, ora 18:55
Vreau sa-i iau putin apararea domnului Stanescu: nu rezulta de nicaieri ca e vinovat de poze sau de "articol". Pozele sunt facute de unul dintre participanti si fara intentia de a fi descriptive. Datele, sumare ce-i drept, provin de la mine. Faptul ca nu am insistat pe aparate mi se pare normal, pur si simplu e total neimportant in cazul de fata (cu toate ca altii si-au trecut si trepiedul...). Luminile folosite sunt: 8 "space light" de 5kW fiecare printr-o difuzie 10x15m, cite 4 proiectoare de 5kW si 2 kw, 2 difuzii 4x4m, multe panouri mai mici, fundal "penibil" negru 40x4m. Si multi trepiezi Manfrotto. Podeaua pe care sta masina e din pal negru si are vreo 70m patrati, dar nu era rau sa fie mai mare. Cred ca valoarea echipamenelor de iluminare depaseste usor 200.000 de euro, o suma din pacate neaccesibila ca investitie lui Cosniceru, Tintareanu, sau mie. Pe digital am folosit 35/1.4L, 50/1.4 si 300/4L, toate Canon. Tras raw, ISO100, WB 3200, de pe trepied, cu declansator flexibil si mirror lock-up. Pe film provia 100 cu filtru 80A, format 6x9, obiective Rodenstock 90/6.8 Grandangon-N si 180/5.6 Apo Macro Sironar, 480/8.4 Schneider Symmar-S, developat in Jobo. Penru orice alte detalii va stau la dispozitie. Nu am postat si imaginea finala dar o voi face in curind.

Mircea Teodosiu - 02 Nov 2005, ora 06:38
" Faptul ca nu am insistat pe aparate mi se pare normal, pur si simplu e total neimportant in cazul de fata" E clar, atunci ati vrut sa ne aratati ca sunteti inca pe piata ca nu v-a luat Cosniceru si Tantareanu painica de la gura si ca nu cu scule ati facut acea sedinta ci numai cu ochiul dumneavoastra desavarsit de artist emancipat care a pozat Chrysler 300c ! Felicitari pentru infatuare ce-i drept sculele erau total neimportante fata de valoarea dumneavoastra domnule !

AZ - 02 Nov 2005, ora 10:10
Mai simte cineva un miros de gioale zdrelite p-aici, sau mi se pare mie?

Sam - 02 Nov 2005, ora 20:59
Dl. Macri felicitari pentru lucrare, de abia astept sa vad fotografiile finale. Va multumesc ca a-ti pus si detalii despre sistemele de iluminare. Ignorati carcotelile ... sunt irelevante. Pacat totusi ca nu sunt mai multe imagini. O ultima precizare: Canon EOS 1ds mk2 nu este un aparat slab si nu cred ca domnul Macri a pus acest articol spre a face in ciuda cuiva, cum am impresia ca a fost interpretat.

Mircea T - 03 Nov 2005, ora 15:46
Unchiule "Sam", oricine ai fi, stim ca asa merge treaba in fotografie "ma pupi, te pup" unde stim cu totii n-o sa spunem acilea, puteti sa-l felicitati pe Macri pana maine si eu ii felicit pe toti ceilalti care au avut ceva de spus in acest articol ca bine au spus si deh doar au fost mai multi !

Bogdan Mihalcea - 06 Nov 2005, ora 14:18
Sau poate domnul Macri in persoana domnului "Sam" s-a apucat de contorsionism si se pupa singur in f..d nu spun unde explicit ca este de inteles la cat patos depune sa se autofelicite ! Interesanta pasiune !

Unchiu sam - 07 Nov 2005, ora 01:26
catre domnii: Bogdan Mihalcea si Mircea T. inca niste comentarii de cacao... traiasca bunu simtz si fotografii buni ca dvs... :). NU "pup" pe nimeni, imi exprim o parere. Iar daca dvs. nu puteti mai mult de vorbe.. asta e nivelul de fotografia de pe la noi, de fapt: domnii mei, dvs a-ti pus mana vreodata pe un aparat foto?.. si nu ma refer la mobil..

Bogdan Mihalcea - 07 Nov 2005, ora 06:18
Ooooooooo, ati schimbat pozitia vad acum va pupati si prin fata, v-ati scos doua coaste sau cum ? Pai domnule daca n-ati citit tot stati in banca dvs. ca nu stiti cu ce se mananca, domnul Macri a publicat sculele cu care a lucrat doar datorita posturilor anterioare, deci nu aveti de ce sa-i multumiti decat daca va cheama Macri sau sunteti un bun prieten, celorlalti trebuia sa le multumiti. Nu va sta bine ipocrit si nu este nevoie sa va automutilati, sunteti mai frumos unchiule cu toata coastele, asa aveti talia de femeie si mi-e teama sa nu va confund !

Sam - 07 Nov 2005, ora 10:22
Un ultim comentariu: eu am scris comentariul dupa ce dl. Macri a dat mai multe date tehnice... nu mai are sens sa discutam. e un pic in lateral discutia.

Vlaicu Manea - 07 Nov 2005, ora 21:40
Atunci cand iti spune unu' ca esti beat ii dai una dar cand iti spun 10 insi ca esti beat pai inseamna ca esti beat crita "unchiule Sam" iar matale esti "in lateral" din cauza aburilor de alcool nu noi astia de pe aici care observam cum se da domnul futigraf in stamba ca nu sculele au fost importante si tocmai de aceea nu le-a enumerat, pai atunci de ce mama dracu' a facut un making-of ? Hai unchiluetule da matale o fuga si baga nasu' in perna, odihneste-te putin ! Vino cand o sa te chemam noi !

Unchiu Sam - 07 Nov 2005, ora 23:44
:)) comic ... . Vlaicu puiule .. ironia e ieftina si usoara. Sa faci poze e mai greu. Inca un practicant al sportului national "aruncatul de cacao". Vlaiculetule.. fiule.. cand mai cresti o sa inveti ca o critica se poate face si cu respect fata de munca altuia, nu ironic. Intrebarile se pot pune si civilizat, nu in batjocora. Asta e o problema generala pe aici, tot felul de nimeni gen matalutza ironizeaza oameni care scriu articole. Incearca sa faci si comentarii instructive si cu un pic de bun simtz. In privinta "te chemam noi" .. daca noi inseamna grupu de fotografi cu vorba, nici macar mobilul.. ma lipsesc :)) . Nu mai are rost sa continui. Bafta si respect... pentru cine stie ce e asta ;)

Musat Andrei - 09 Nov 2005, ora 21:37
Foarte slab articolul dar foarte, este un paradox intre masina si articol ! Mai precis masina full options iar articolul low options ! Bietul fotograf amator sa invete si el cate ceva nu are nici o optiune acilea decat sa vada ce fac presupusii jmecheri fotografi !

Dan Besliu - 11 Nov 2005, ora 17:17
Stiu foarte bine cat de greu e sa realizezi o astfel de imagine. Dupa ce am vazut aici, imaginea finala o sa fie foarte buna. Ionut, felicitari!

Gelu Lupas - 11 Nov 2005, ora 22:03
Oribila masina. Rezultatele par a fi ok. Noroc ca nu trebuie sa fotografiez asa ceva. Asta e un *articol*? Nu vad niciunde semnatura autorului, probabil i-a fost jena sa se semneze.

alex t - 04 Jan 2006, ora 17:32
Ionut e un first din ce stiu eu la capitolul asta (nu stiu insa toate campaniile) ca dotare tehnica si e un inceput spre fotografia de produs de calitate (discutam de fotografie de produs, nu de vise artistico-eroice ale fotografilor inchipuiti). eu zic ca se poate si la noi (precum se vede) si keep up the pace. nu ne putem intoarce la contracte de doi bani si sa stam sa ne vaitam ca 1ds mk2 etc. sa fim seriosi, e alta piata decat inchipuirile unor frustrati de tehnica...

Bogdan Teodosiu - 28 Jan 2006, ora 06:38
Domnule Alex t: In orice fotografie trebuie sa existe si o parte artistica altfel e poza indiferent daca este sau nu fotografie de produs !

Liviu I. - 17 Feb 2006, ora 13:46
Cel mai slab articol pe care l-am citit pe acest site. Sec si total inutil. De asemenea poze slabe, care nu exprima mai nimic. Ciudat ca s-a permis aparitia unui astfel de articol.

Trenton - 19 Jul 2006, ora 04:02
celebrity.html http://5.yourfantasies.org/bukkake.html oral.html sexy.html http://9.relaxxxx.org/celebrity.html naughty.html oral.html http://2.yourfantasies.org/homosexual.html naughty.html transsexual.html http://19.yourfantasies.org/chicks.html housewive.html chicks.html http://15.hottty.org/fuck.html gangbang.html cartoon.html http://16.masterofpassion.org/fetish.html sexual.html bdsm.html http://7.hottty.org/flashing.html housewive.html closeup.html http://1.relaxxxx.org/female.html bizarre.html df487ef8b49cead02c1a5d00a04288ce

LIVIU DAMAS - 06 Sep 2006, ora 13:25
as vrea sa vad foto si caracteristici ptr modelul care seamana cu "broscuta" volkswagwen.

Lasa un comentariu:

nume*:
Nu sunt permise decat mesaje cu continut relevant si in tema cu subiectul articolului.
NOTA: Campurile marcate cu * sunt obligatorii.

e-mail (nu va fi facut public)*:

website (fara http://):

comentariu*:

trimite


Aveti un articol interesant? Il asteptam pe adresa office@foto-magazin.ro. Redactia evalueaza articolele primite si premiaza cel mai bun articol publicat in luna precedenta cu suma de 50 RON.
Ultimele 5 subiecte din forum care au primit raspunsuri:

Sony pregateste
ceva »

   de Ancuta
   azi, la ora 12:26
Nuduri - Mircea
Marinescu »

   de Mircea Marine
   azi, la ora 10:28
Bancuri fara
fotografi »

   de Nikon
   azi, la ora 07:37
Pagini interesante
pentru fotografi »

   de Dorian
   acum 6 zile, la ora 10:52
Zvonuri la
Panasonic »

   de Nikon
   acum 8 zile, la ora 19:53

Pana acum, cei 9631 de utilizatori au scris 127119 mesaje.

 

 


Site-ul include cookie-uri. Detalii aici

Politica de confidentialitate