Prima pagina | Stiri | Despre fotografie | Dictionar foto | Flash | Foto pro | Foto tehnica | Foto tutorial | Fotolocatii | Fotomarket | Laboratoare | Resurse | Tips & Tricks

www.foto-magazin.ro
Realizat de fotografi, pentru fotografi.

 
  FAQFAQ  SearchCauta in Forum   MemberlistLista Membrilor   UsergroupsGrupuri de Utilizatori   RegisterInregistrare 
  ProfileProfil   Log in to check your private messagesMesaje Personale   Log inLog in 
Rugaminte pt. dna. Violeta Moisa

 
Post new topic   Reply to topic    www.foto-magazin.ro Forum Index -> Discutii generale
View previous topic :: View next topic  
Author Message
gugumanul379
Level 4 Forum User
Level 4 Forum User


Joined: 21 May 2006
Posts: 755

Location: Bucuresti

PostPosted: Nov 01, 2013 12:46 pm    Post subject: Rugaminte pt. dna. Violeta Moisa Reply with quote

Acum ceva timp (aproximiativ 7 luni)mi-am dat cu parerea pe Facebook vis a vis de felul cum se rezolva o garantie.
Am spus ca imi pare rau ca am bagat o gramada de bani intr-un brand care nu merita .
Ca daca mi-as permite as schimba brandul fara nici o problema (datorita serviciilor care sunt oferite).
Era vorba de Nikon.
Era o remarca la un "post" pus de domnul Lazar Dinu.
Am fost sunat pe telefonul personal de catre doamna Violeta Moisa de la marketing si am fost intrebat care e motivul pt. care doresc sa schimb brandul.
In fapt, mai intai m-a intrebat ce am cumparat vis a vis de Nikon .
I-am explicat ca am avut o problema de service (in fapt au fost mai multe) si ca nu mi se pare normal sa mi se ceara bani pt. a repara un aparat in garantie .
Dansa mi-a explicat ca Nikon nu acorda garantie pt. ce am cerut dar ca din TOAMNA , Skin va face un efort sa rezolve aceasta problema pt. toti cei care o au.
Adica va inlocui cauciucurile GRATIS.
Am intrebat-o daca e doar o "vorba in vant" pt. ca eu sa incetez discutia vis-a-vis de aceasta problema, spunandu-i ca eu doar mi-am dat cu parerea si ca NU AM DE GAND SA CONTINUI DISCUTIA pe Facebook vis-a-vis de asta, pt. simplu fapt ca DEJA MI-AM FORMAT O PARERE, in urma mai multor "tepe" , vis a vis de Nikon, Skin si F64.
Dansa mi-a explicat ca acest serviciu va fi functional din toamna pt. a venii cat mai aproape de clienti.
Urma sa ma sune pt. a rezolva problema.
Eu fiind plecat o perioada (in ultimii ani am tot fost plecat din tara) si neincarcand cartela de telefon am pierdut numarul (in sensul ca s-a dezactivat).
Fiind ingrijorat de faptul ca ar putea sa ma sune iar eu sa nu pot raspunde am sunat la Skin pt. a vorbi cu dansa.
Nu am vrut sa o abordez direct pe numarul personal pt. a nu deranja.
Cei de la Skin mi-au spus ca nu e la birou pt. a-mi face legatura cu ea ( dar ca pot sa ii scriu pe. mailul de servici).
I-am scris .
Nu a raspuns.
Din nou i-am trimis aceeasi scrisoare la o saptamana.
Nu mi-a raspuns.
Probabil ca are filtru pt. mailuri ...
Ii scriu aici in speranta ca cineva de la Skin monitorizeaza situl asta si in speranta unui raspuns pozitiv.
Ma numesc Razvan Ionita
Telefonul meu este 0760929884.
Problema mea a fost dezbatuat cu mult timp in urma pe FotoMagazin cu pareri pro si contra a ceea ce sustin eu aici: http://www.foto-magazin.ro/forum/viewtopic.php?t=13553&postdays=0&postorder=asc&highlight=scrisoare+deschisa&start=80
_________________
http://fotofilmarinunti.ro
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
George.
Level 4 Forum User
Level 4 Forum User


Joined: 07 Feb 2006
Posts: 538


PostPosted: Nov 01, 2013 3:45 pm    Post subject: Reply with quote

Stimata doamna, asteptam cu interes raspunsul Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
gugumanul379
Level 4 Forum User
Level 4 Forum User


Joined: 21 May 2006
Posts: 755

Location: Bucuresti

PostPosted: Nov 06, 2013 10:33 am    Post subject: Reply with quote

Revin cu niste precizari.
In graba am incurcat persoanele (dar nu firma).
Era vorba de doamna Anca Iordan de la Skin.
Rezolvarea:
Au hotarat sa imi schimbe cauciucurile fara nici un cost!

Ce nu imi place :
Faptul ca in continuare Skin NU INLOCUIESTE cauciucurile GRATIS..

Ce imi doresc:
Ca cei care cumpara aparatura Nikon sa aiba posibilitatea sa plateasca la cumparare jumatate din costul inlocurii cauciucurilor pt. a nu plati dupa aceea pt inlocuirea lor .
De ce?
In momentul in care cumperi stii la ce sa te astepti si astfel devine o chestie transparenta vis a vis de problema mentionata.
Adica stii de la inceput asta e o problema general valabila la Nikon, iar noi Skin te ajutam cu asta (e un efort financiar care am hotarat sa il impartim cu tine).
Asta m-ar apropia de Skin in alt mod in sensul in care am fi ca niste parteneri reali..
La momentul cumpararii aparatului eu nu am stiut ca au problema asta
Am cumparat Nkion pt. usurinta in utilizare, ergonomie, butoane care sunt acolo unde ar trebui sa fie si confort. Cauciucurile alea sunt o sursa reala de disconfort si in cunostinta de cauza la momentul ala probabil nu as fi cumparat Nikon (imi cer scuze pt. .sinceritate)
Daca ar fi avut o asemenea politica (transparenta) si mi s-ar fi propus solutia mai sus mentionata eu cel putin as fi fost bucuros sa cumpar Nikon si sa stiu ca Skin e WOWW.
Mai imi doresc ca domnul Alexiu sa fi raspuns la scrisoarea mea deschisa in cele din urma din 2 motive.
A trecut mult timp si eu vroiam sa merg mai departe dar nu pot fara o explicatie.
Pt. ca sunt comod as fi preferat sa cumpar din Romania si nu din alta parte (inca am multe lucruri de cumparat ) iar puterea obisnuintei si comoditatea ar fi fost un factor decisiv, dar pot gasi si alti furnzori .
Oricum asta e istorie ..

CE MI-A PLACUT FOARTE MULT!!!

Faptul ca am fost AUZIT!!!
Faptul ca au fost de acord sa faca ceva in directia asta!
Faptul ca nu a fost ceva impersonal si sec gen : ne pare rau dar nu putem face nimic!
In momentul in care spui ne pare rau nu putem sa va ajutam cum vreti dvstra si s-a inchis subiectul nu cred ca fidelizeazanici un client.
In momentul in care vii si spui :
Solutia e asta :
Pot face un efort si sa va ajut
Rezolvandu-va problema gratis sau
Rezolvarea costa x ron (puteti verifica) dar eu pot sa va fac o reducere si sa platiti doar 50%, 75 % pt. mine inseamna customer service real si fidelizare.

Toate bune!

edit later :

Marian Alexiu e istorie... a ramas doar faptul ca trebuie sa il "ocolesc" (e genul de om cu care nu poti discuta pt. ca nu stii cat e adevarat din ce spune si cat e "marketing").
Urmeaza sa duc aparatul luni pt. ca am un eveniment sambata, dupa care o sa ma bucur de aparat si de confortul de a avea cauciucurile ok.
Nu inseamna ca acum nu ma bucur de el.
Repet Marian Alexiu (F64) e istorie.
_________________
http://fotofilmarinunti.ro


Last edited by gugumanul379 on Nov 06, 2013 1:17 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website Yahoo Messenger MSN Messenger
Vlad Soare
Senior
Senior


Joined: 26 Mar 2007
Posts: 1772

Location: În Voluntari, pe stînga

PostPosted: Nov 06, 2013 12:50 pm    Post subject: Reply with quote

gugumanul379 wrote:
Revin cu niste precizari.
Imi mai doresc ca domnul Alexiu sa fi raspuns la scrisoarea mea deschisa in cele din urma

După cum ți-am spus și la vremea respectivă:
În primul rînd "scrisoarea" ta deschisă e o varză din care nu se înțelege nimic (eu am înțeles povestea abia ulterior, din comentariile celorlalți). Un om ocupat și care nu are un interes personal în chestiunea asta nu va avea niciodată răbdare s-o descifreze.
În al doilea rînd, de unde știi că Marian Alexiu citește forumul ăsta?
În al treilea rînd, ce te face să crezi că ești atît de important pentru el ca să-ți răspundă personal? Are sute de clienți în fiecare zi. Dacă s-ar ocupa personal de fiecare în parte, ar înnebuni.

Ai cumpărat un produs cu un defect de proiectare. Ghinion. Se mai întîmplă. Bun venit în viața reală. Cu toții am pățit-o măcar o dată.
Fii sigur că o să mai vezi din astea. Învață din experiență și mergi mai departe. Viața e prea scurtă ca să te agiți atîta pentru un spanac de cauciuc, care nici măcar nu afectează funcționarea aparatului în nici un fel.
Mă bucur că ți l-au schimbat pe gratis pînă la urmă. Acuma, lasă totul în urmă și bucură-te de aparatul ăla, că de-aia l-ai cumpărat.
Back to top
View user's profile Send private message
rfaddicted
Newcomer


Joined: 01 Jan 2011
Posts: 31


PostPosted: Nov 06, 2013 2:51 pm    Post subject: Reply with quote

Vlad Soare wrote:
gugumanul379 wrote:
Revin cu niste precizari.
Imi mai doresc ca domnul Alexiu sa fi raspuns la scrisoarea mea deschisa in cele din urma

După cum ți-am spus și la vremea respectivă:
În primul rînd "scrisoarea" ta deschisă e o varză din care nu se înțelege nimic (eu am înțeles povestea abia ulterior, din comentariile celorlalți). Un om ocupat și care nu are un interes personal în chestiunea asta nu va avea niciodată răbdare s-o descifreze.
În al doilea rînd, de unde știi că Marian Alexiu citește forumul ăsta?
În al treilea rînd, ce te face să crezi că ești atît de important pentru el ca să-ți răspundă personal? Are sute de clienți în fiecare zi. Dacă s-ar ocupa personal de fiecare în parte, ar înnebuni.

Ai cumpărat un produs cu un defect de proiectare. Ghinion. Se mai întîmplă. Bun venit în viața reală. Cu toții am pățit-o măcar o dată.
Fii sigur că o să mai vezi din astea. Învață din experiență și mergi mai departe. Viața e prea scurtă ca să te agiți atîta pentru un spanac de cauciuc, care nici măcar nu afectează funcționarea aparatului în nici un fel.
Mă bucur că ți l-au schimbat pe gratis pînă la urmă. Acuma, lasă totul în urmă și bucură-te de aparatul ăla, că de-aia l-ai cumpărat.


"Like" la comentariul lui Vlad Smile ..fara suparare dar are dreptate.. uita intamplarea pentru ca nu o sa fie probabil ultima de genul acesta
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    www.foto-magazin.ro Forum Index -> Discutii generale All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum