Prima pagina | Stiri | Despre fotografie | Dictionar foto | Flash | Foto pro | Foto tehnica | Foto tutorial | Fotolocatii | Fotomarket | Laboratoare | Resurse | Tips & Tricks

www.foto-magazin.ro
Realizat de fotografi, pentru fotografi.

FAQFAQ  SearchCauta in Forum   MemberlistLista Membrilor   UsergroupsGrupuri de Utilizatori   RegisterInregistrare 
  ProfileProfil   Log in to check your private messagesMesaje Personale   Log inLog in 
Fotografia de strada si fotoreportaj

Post new topic   Reply to topic    www.foto-magazin.ro Forum Index -> Foto-scoala
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Shakabalus
Level 1 Forum User
Level 1 Forum User

PostPosted: May 18, 2011 4:38 am    Post subject: Fotografia de strada si fotoreportaj Reply with quote

Salut
Bineinteles sunt un incepator dornic sa invat.
As vrea sa pricep ce se intelege prin fotografie de strada si fotoreportaj si ce obiective ar trebui sa detin precum si tehnica, compozitie etc

Multumesc anticipat pentru raspunsuri .
Detin un d90 + 28-70 si eventual depinde de raspunsurile voastre un al 2-lea obiectiv ( sugerat de voi)

Cu stima Andrei din Iasi
Back to top
View user's profile Send private message
a_gun_for_hire
Level 2 Forum User
Level 2 Forum User

PostPosted: May 18, 2011 12:52 pm    Post subject: Reply with quote

Salut! Am sa ma refer la fotografia stradala, in cazul fotoreportajului lucrurile sunt ceva mai complexe.

Eu as putea sa iti spun ce sa nu iti cumperi: in niciun caz un obiectiv care sa aibe distanta focala (pentru formatul 35mm) mai mare de 50mm. In cazul formatului dx 35mm ar fi cam maxim.

Iti mai recomand sa nu faci fotografii la copii mici fara a cere acordul parintilor sau poze la persoane dezavantajate (cersetori, oameni ai strazii) pentru ca nu isi are niciun rost. E plin internetul de astfel de imagini si personal le consider de 2 lei.